İPTAL VE İADE ŞARTLARI

Teslimat - Garanti - iptal ve iade koşulları
TESLİMAT KOŞULLARI

Siparişini verdiğim ürün ne zaman elimize ulaşır?

Kredi kartı ile vereceğiniz siparişlerinizde banka onayı anında alınabilmekte ve siparişiniz hemen hazırlık aşamasına geçmektedir. Havale yoluyla vermiş olduğunuz sipariş, hesaplarımız kontrol edildikten sonra (mesai saatleri içinde onaylanıp) hazırlık aşamasına alınmaktadır. Satın aldığınız ürünler 24 saat içinde size ulaştırılmak üzere tercih ettiğiniz kargo firmasına teslim edilir. Eğer siparişinizdeki ürünlerin tedarik aşamasında herhangi bir problem yaşanırsa, mağaza yetkililerimiz sistemimizde kayıtlı olan telefon numaranızdan iletişime geçer, konuyla ilgili tüm bilgileri sizinle paylaşır.

Siparişim hangi kargo firması ile gönderilecek?


Firmamızın PTT Kargo ve HepsiJET Kargo ile anlaşması bulunmaktadır.

Siparişimin kargoya verildiğini nasıl anlayacağım?

Sitemizden vermiş olduğunuz siparişleriniz kargoya teslim edildiğinde, sistemimizde kayıtlı e-mail adresinize siparişiniz ile ilgili kargo gönderi bilgileri otomatik olarak gönderilmektedir.

Ayrıca sitemize üye girişi yaptığınızda, hesabım bölümünden siparişlerinizi görüntüleyebilir ve siparişinizin durumunu anlık olarak görüntüleyebilirsiniz.

Siparişimi teslim alırken herhangi bir ücret ödeyecek miyim?

Teslimat sırasında kesinlikle ekstra bir ücret alınmamaktadır. Kargo görevlisi sizden herhangi bir ücret istediği takdirde lütfen bizimle irtibata geçiniz.

Siparişim arızalı ya da yanlış gelirse ne yapmalıyım?

Siparişiniz kargo görevlisi tarafınızdan size ulaştırıldığında teslim almadan önce mutlaka dış pakette hasar kontrolü yapmanız ve herhangi bir hasar durumunda 'Hasar Tespit Tutanağı' hazırlatmanız gerekmektedir. Hasar tespit tutanağı ile ilgili olarak dikkat etmeniz gereken bir diğer husus da kargo görevlilerinin tutanakta belirttikleri açıklamalardır. Örneğin, 'Kolide hasar bulunmamaktadır. Ürün hasarlıdır.' gibi bir tutanak, ürünün taşıma esnasında hasar görmediği şeklinde yorumlanacağından değişim esnasında problem yaratmaktadır. Hasarlı çıkan ürününüz için mutlaka tam ve doğru kelimelerle tutanak tutulması için görevliyi uyarınız.

(Örn : Ürün elime ulaştığında kontrol edilmiş ve hasarlı olduğu görülmüştür. )

Siparişinizi teslim aldıktan sonra fark ettiğiniz hasar durumlarında ise kargo şubenize hemen bilgi vermeniz ve hasar tespit tutanağı hazırlanması doğrultusunda yardım talep etmeniz gerekmektedir. Eğer kargo şubesinden gerekli yardımı alamazsanız bize bilgi vermenizi rica ederiz.

Faturam siparişimle birlikte teslim edilmedi ne yapmalıyım?

Kargo ile teslimi yapılan siparişlerin, tamamı faturaya göre ve fatura ile kargo firmasına teslim edilmektedir. Resmi faturalarımız yollanan siparişinizin ayrılmaz bir parçasıdır. Faturanız, siparişinizin yer aldığı kolinin dışında, şeffaf plastik bir cep poşeti içinde size ulaştırılmaktadır.

Herhangi bir nedenden dolayı kargo firması tarafından bu cep içerisinde bulunan fatura size teslim edilmezse lütfen kargo yetkilisinden faturanızı isteyiniz.

Gelen ürün benim sipariş ettiğim ürün değil? (Numarası, rengi veya ürün kodu farklı)

Hatalı gelen ürün için iade/değişim formunu doldurarak anlaşmalı kargo firmamızla ürünü tekrar tarafımıza (karşı taraf ödemeli) gönderiniz.

Gelen ürün kusurlu, ne yapmalıyım?

Hatalı gelen ürün için iade/değişim formunu doldurarak anlaşmalı kargo firmamızla tekrar tarafımıza (karşı taraf ödemeli) gönderiniz. Ürün bize ulaştığında değişim yapılarak en kısa sürede tarafınıza yeni ürün gönderilecektir.

Teslimat zamanında adreste kimse bulunamazsa ne olacak?

Kargo görevlisi eğer adreste kimseyi bulamazsa, "Kargo İhbar Notu" bırakır ve kargoyu şubeye geri getirir. Bu durumda kargonun alıcı tarafından 3 gün içinde şubeden alınması gerekmektedir.

Sipariş verdikten sonra alıcı ismini veya adresini değiştirebilir miyim?

Siparişiniz henüz sevk edilmediği takdirde alıcı ismini veya adresini değiştirebilirsiniz. Adresinize gelecek olan kargo görevlisi kimlik kontrolü yaparak vermiş olduğunuz isme teslimat yapacaktır.

Kargo Teslimatı Sırasında Nelere Dikkat Edilmeli?

Sitemizden verdiğiniz siparişinizde bulunan ürünler size ulaştığında kargo görevlisi yanınızdayken isterseniz teslim fişini imzaladıktan sonra kargo paketini açıp kontrol edebilirsiniz. Paket içeriğinde herhangi bir yanlışlık ya da eksiklik söz konusu ise kargo tutanağı hazırlatarak bize geri gönderebilir ya da bilgi verebilirsiniz. Bu gibi durumlarda kargo görevlisi ile herhangi bir sorun yaşarsanız bize hemen bilgi vermenizi rica ederiz. Tarafımızdan gerekli müdahale en kısa sürede yapılacak ve sorununuz çözüme kavuşturulacaktır.

GARANTİ VE İADE

yayinevleri.com.tr iade işlemlerinde Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder. yayinevleri.com.tr'de satılan tüm ürünler yayınevlerinin ve yayinevleri.com.tr'nin garantisi altındadır. Siparişleriniz gönderilmeden önce baskıdan kaynaklanan basım hatası, sayfa eksikliği vb. bozukluklar kontrol edilmektedir. Tüketici Hakları Kanunu gereğince basım hatası, sayfa eksikliği kusurları dışında kitap vb. basılı emtianın iadesi mümkün değildir.

Ancak satılan ürünün hatalı olması durumunda, (Ürünlerle ilgili sorunlarda: Teslimat sırasında fark edilmesi olanaklı olmayan sorunlar bu kapsama girer.) Bu konudaki isteğinizin kabulü için: İade edeceğiniz ürünle ilgili faturanız ürünlerle birlikte gönderilmelidir. -İade işlemi teslim tarihini takip eden iki iş günü içinde başlatılmış olmalıdır.- İade edilen ürünler teslimatta kullanılan firma ile geri gönderilmelidir. yayinevleri.com.tr iade gerekçesini değerlendirecek ve yukarıda sıralanan koşullara uygun olması durumunda sorunlu ürünleri yenileriyle değiştirecektir. Böyle bir durumda iade ve yeniden gönderme aşamalarının tüm masraflarını yayinevleri.com.tr üstlenir. Ürünün iadesinin yukarıdaki koşullara uygun olmaması, ürün değişimi, iadesi ya da teslim adresinin yanlış girilmesinden kaynaklı iade sürecindeki masraflar alıcı tarafından karşılanır.

Adres: Ümit Mah. 2481 Sok. No: 93 Çayyolu/Çankaya/ANKARA